Followers

Sunday, 25 March 2012

Amirul Ashiq Haidar Makin Menganas!!!

Hi!



Entry hari ni nak cerita pasal budak kecik ni.. Dah besar dah adik Along ni.. Dah pandai jalan.. Dah pandai mengigit orang jugak! uWaaaa!! Pantang nampak sy bersuar pendek.. Dia akan datang slow-slow.. Dan dengan rakus dia akan mengigit.. Ouchhhh!!! Sakit OooOOoo!!! Gigi baru tumbuh atas 4 batang, bawah 2 batang.. Tapi sangat aktif mengigit kakak-kakak nya.. 

Cakap pon dah sepatah-sepatah.. Kalau tengah main-main dengan abang-abang dia, tahu-tahu je dah menjerit abang nya.. Berbekas la gigi kat badan abang nya.. Ganas budak kenit ni.. Kadang-kadang, sampai 2 3 kali abangnya kena gigit.. Sabar jela.. 

Tapi, biar pun diaorang adik sy lain ayah.. Sy sayang diaorang tetap sama.. Takde kurang, takde lebih.. Kadang-kadang balik keje penat-penat tu, bila diaorang sambut depan pintu dengan gelak tawa, hilang terus penat lelah kerja.. Sangat ajaib kuasa budak-budak ni..

Apa pon, Along tetap sayang adik-adik along sama rata.. Love u all lah!

Love,
Rina

2 comments:

  1. ohhh.GOD!! dak ni dah besar..mesti mulut becok kn?? err...ble dpt jumpe dy ni..

    ReplyDelete
  2. aah dah besar dah dia elle..
    Dia ckp bhse dia la.. Memang tak paham apa dia ckp kn.. Hee.. :)
    Bila2 nanti elle dtg la umh keh.. :)

    ReplyDelete