Followers

Sunday, 29 April 2012

Misi Mencari Hadiah Kahwin!

Hi!

Awal bulan 5 dah start orang kahwin sana sini situ sinun.. Kawan-kawan sekelas ku time di ERT Setapak KL saje 2,3 orang rasa nya... Best nye wawenn!!!!! Ngehhh Ngeehhh :)

Jemputan Perkahwinan Rina Ellisa :)

1) 5 May 2012 (My cousin sebelah arwah ayah, Kak Nurul/Lokasi Pandan Jaya)
2) 6 May 2012 (My classmate ERT Setapak KL, Aini/Jeram Kuala Selangor)
3) 9 June 2012 (My friend Jiji/Lokasi Terengganu)
4) 7 July 2012 ( My classmate ERT Setapak KL, Shidah/Lokasi Kuantan Pahang)
5) November 2012 (My classmate lagik, Muzalifah/Lokasi Melaka)

Last week saje pegi wedding member kepada member kepada member.. Erkk!!! Camne tu?? Ok,abaikan.. HUHUHU.. Balik dari wedding tu, terus terjah Alamanda.. Carik hadiah kawen..  :)


Bikin pusing jugak carik hadiah kawen ni.. Kalau boleh, semua nya nak angkut pi bayor kat kaunter.. HUHUHU.. Tapi, berpada pada la yer... Ngehh Ngehh..

Takpe, yang penting, kita ikhlas memberi hadiah kepada mempelai kan.. :)

*29April2012|AlamandaPutrajaya*

Love,
Rina

6 comments:

  1. awak 9june kt trgnu eh? 9june kenduri belah laki pun kt trgnu..khehehee..jeput la dtg :p

    ReplyDelete
  2. la yke.. Terengganu kat mane sis? Kalo dekat, boleh la singgah sekali kan.. Heee :)

    ReplyDelete
  3. amboi..bnyk betul kenduri..hehehehe..siapkan present je la ye... :P

    (dik, jgn lupa emailkan gambar2 kita yg gorgeous tau! hikhik)

    ReplyDelete
  4. Kak Suria : Hehehe.. Sekarang musim batch2 sy kawen kak.. Ohyeee gambar aritu.. Hampir terlupa daku.. HUhuhu..
    Ok nanti sy email eh :)

    ReplyDelete
  5. wahh..sangat banyak la jemputan awk dik..macam VIP dah tu ^_^
    ha asyik pegi org punya jemputan je..tuan punya badan tu bila lagi?? ;p

    ReplyDelete
  6. Kak Mimi : Ngeh Ngeh :)

    Kite lambat lagi kak.. Nti kite jemput, mai tau.. hehehe.. :))

    ReplyDelete