Followers

Friday, 18 May 2012

PortLuck Di Pagi Jumaat Yang Mulia..

Hi!

Assalammualaikum & Salam jumaat.. Dah lama rasa nya tak buat portluck kat opis.. Kali ni kami bawak makanan yang sangat sedap... Tapi, sambal cili padi mak ku takde arini.. HUHUHU.. Sorry kawan-kawan.. T____T Sian Kak Ana mengidam sangat tu.. Sian kat baby dia pulak.. Takpe2, nanti sy bawak ea kak Ana.. Sambal cili padi mak adalah yang terbaik! Pedas nye usah cakap.. Meleleh hinggus makan.. HIHIHIHI..


Macam-macam ada.. Kuih muih, nasi putih,meehun,sambal sadin,sambal udang,telur goreng,sayur campur,sambal sotong,hutdug,nugget,tea O..


Sambal sadin kak Nadia buat.. Sedap, boleh wawen dah.. HIHIHIHI :)


Sambal udang Kak Faezah buat.. Masing-masing makan amek sambal je.. Malas nak kopek udang.. HOHOHO..


Sambal sotong kak Faezah buat jugak.. Memang terbaik.. Sedap gilo! :P


Sampur campur (Betul ke sayur campur ni? sy tak tahu ni..huhu) kak Faezah buat jugak..


Nugget,Hutdug dari En.Ridzuan..


Meehun sponsor by Kak Ana..


Nasik putih kak Ana sponsor jugak..


Telur Dadar kak Nadia bawak..


Kuih muih dari Kak Dayah dan En.Azri..


Salad buah kak Sue bawak.. Teringin nak belajar camne nak buatnya.. Ngeh Ngeh.. :P


Yang ni sy bawak.. HAHAHA.. Beli je kat simpang keluar umah.. Layan nasik lemak dengan makanan-makanan yang ada..


Kak Dayah pengguna Tabita.. Tengok muka dia, glow glow kan.. ^____^


Kami bahagia ada nya banyak makanan arini kat opis.. HIHIHIHI.. Macam-macam ada.. Toleh belakang je nampak makanan.. Toleh belakang je, makanan memanggil untuk di makan.. Kenyang kenyang.. Alhamdullilah..


Akak-akak opis ku yang happy good lucky bebeh! ^____^



Kami dah kenyang.. Alhamdullilah.. Dengan buat nya portluck camni, boleh eratkan lagi hubungan silaturahin sesama kengkawan opis.. Sambil-sambil makan, boleh beborak.. Takde tension korje saje.. HUHUHUHU..

Love,
Rina

2 comments:

  1. sedapnyaa. i kt ofis pn selalu buat potluck, sikit2 bila dh kumpul jd byk kn. siap bole repeat smpai ptg hihi

    ReplyDelete
  2. Ahh kan sis.. Sis opis kat mne?

    ReplyDelete