Followers

Monday, 21 May 2012

Ganti Puasa..

Hi!

Hari ni dah mula ganti puasa ganti untuk tahun lepas.. Ku ada lebih kurang 10 hari tinggal puasa.. Jadinya, mari lah cecepat kita menggantinya.. HUKHUKHUK :P

Balik keje tengok mak dah masak.. Terhidang lauk megah di atas meja.. Nyumm Nyummm syedap nye lauk mak.. Sambal terung cili padi & telur masak kicap.. Tapi, ku dah janji nak buka puasa kat luar.. Balik umah, memandi jap kasi badan segar sikit then pecut carik kedai makan..


Menu untuk berbuka puasa.. Ayam paprik, telur dadar, tomyam ayam, kailan ikan masin, sotong celup tepung.. Nafsu sangat kan.. HUHUHUHU..


Kadang-kadang Tea O dengan Milo Ais.. Kadang-kadang Tea O dengan Tea O, Kadang-kadang Tea O dengan Nescafe Ais.. Kadang-kadang Tea O dengan Kopi jantan! Erkkkk!! -..- Tapi kali ni Tea O dengan Laici Ais.. Nyammehh!! *^__~

Alhamdullilah.. Selesai hutang 1 hari puasa.. Esok sama-sama lah kita puasa 1 Rejab.. Semoga dapat keberkatan puasa esok. InsyaAllah~

Salam 1 Rejab *^___~

*Ganti 1 hari/Tinggal 9 hari lagi

Love,
Rina

9 comments:

  1. i pun tak ganti lg ni. dhla byk nk kene ganti T_T

    ReplyDelete
  2. sedapnyeeerrrrr...teliorrrrr..huhuhu

    ReplyDelete
  3. baru sehari ganti..hari ni hari yang kedua ehehe..

    selamat berpuasa ye dik..

    ReplyDelete
  4. Kak Rina : Slurppppp.. HEHEHE :P

    ReplyDelete
  5. Kak Mimie : Mari sama-sama kita ganti kak :)

    Selamat berpuasa akak mimie ku.. *eh, macam dah bulan ramadhan pulak.. hihihhi :P

    ReplyDelete
  6. ehehehe..tq dear..sama2 lah kita ganti puasa ^_~

    fb akk : mimi mariana

    ReplyDelete
  7. aduhh...bestnye juadah buka puasa tu..saya pon x habis lagi ganti puasa :)

    ReplyDelete