Followers

Monday, 7 May 2012

Wedding My Classmate - Nurul Aini

Hi!

6 May 2012, hari ahad ke Jeram Kuala Selangor sy.. Attend wedding my classmate.. Tak dekat sangat, tak jauh sangat pon Kuala Selangor ni.. Dok borak-borak saje dalam keta, tau-tau sampai dah...

Tahniah my friend.. Aini & Mus.. Aini dulu sekatil, sebantal dan seselimut time tidur kat asrama sekolah Teknik dulu.. Almaklum lah, sy ni penakut sikit.. Malam-malam lari kat katil dia, dan tidur sesame.. HIHIHI.. Kadang-kadang tidur, Aini pelok.. Best jek!! :)


*^__^


*^__<


Sesampai je kat umah pengantin, tengok kengkawan semua dah balik.. SObssSobss.. Tak dapat jumpa.. Tinggal Nomi je.. Nasib baik, sy cepat sampai.. Rindu sangat dengan orang Penang ni.. HIHIHI.. Sampai je terus pelok macam bertahun-tahun tak jumpa.. HAHAHAHA..




Pengantin pon dah nak kuar pi photoshoot outdoor.. Nasib baik le sy sempat sampai.. Aini sangat cantik dan berseri time ni.. Kahwin dah kawan aku ni.. Tahniah Mek!!! :)


Tahniah Aini & Mus..


*^__^


*^__^


Family Aini..


Bersama pengantin.. Amek berkat sikit.. HIkhikhik!! :P


Gegedik pose nih..

Lepas pi wedding tu, sesaje nak jalan pantai.. Tanya-tanya orang, Pantai Remis dah dekat kat Jeram tu.. 1/2 jam ada kot pi Pantai Remis tu..


 *^__^


*^__<


*^__^*


Nak balik dah.. Kat Pantai Remis time sy datang ni, air tengah naik.. Sampai ke atas air ombak bawak.. Kena dekat kedai-kedai yang menjual barang tu.. Pelik je tengok.. Orang meniaga tu pon, rilek je.. HUHUHU.. Sy dah mengelepur dah air smpai ke atas naik.. Kuat betui ombak nye..


Sampai-sampai je, nampak dah kerang bakar.. Ape lagi, rembat la makan sampai puas.. HUHUHU..

Selamat Pengantin Baru Aini & Mus.. Moga berkekalan ke anak cucu.. Moga di panjangkan jodoh hingga akhir hayat.. Mus, jaga lah Aini sebaik mungkin.. Selamat Pengantin Baru koranggg!!!!!!!!!! :)

*6May2012|JeramKualaSelangor|WeddingAini&Mus*

Love,
Rina

8 comments:

  1. amboii sampai ke pantai remis dia ye... ^_^
    akk suka makan ikan bakar kat sana..sodapp dan murah je..dah lama dah tak g sana..best sgt ^_^

    ReplyDelete
  2. wah..merah tudung mak ngah! hikhikhik..akak suka kerang bakar!

    selamat pengantin baru buat BFF rina ye..rina bila lagik? jgn tunggu lama2.. :P

    ReplyDelete
  3. Kak Mimie : Hihihi.. Alang2 dah ke k.Selangor kak.. Jalan sakan la kite. HAHAHA.. Aah murah pon murah.. ^__^

    ReplyDelete
  4. Kak Suria : Sy main bedal je kak pakai tudung merah tu.. HUhuhu :P

    Tq kak suria.. kite lambat lagi kak.. InsyaAllah :))

    ReplyDelete
  5. cantikla kwn u. u pn muka ada seri je tu tak lama lg la tu hee

    ReplyDelete
  6. sis Cha : Seri pengantin kan Sis :) I lmbat lagi la.. heeeee :))

    ReplyDelete
  7. murah senyuman rina nie..
    spanjang gambr snyum jer..

    ReplyDelete