Followers

Sunday, 17 June 2012

Baju Kaftan Peach Saya!

Hi & Assalammualaikum~

*gambar seseorang takde..letak gambar la ek gambar berdua ni..jangan meluat yer* :P

Ramai kengkawan tanya baju ni sy beli kat mana.. Baju ni sy tempah.. Guna kain 2meter dan bidang kain 45".. Kalo guna bidang kain 60", lengan nya panjang la.. Yang sy punya ni, sebidang2 kain 45".. Leher sy buat macam leher baju melayu tu.. Kalo ada sesiapa yang berminat nak buat baju raya, buat la fesyen ni.. Fesyen ni pon sy google la.. Ape lagi.. HEHEHEHE~

Kain yang sy pakai tu, kain sy yang dah sedia ada.. Kalo pakai dengan kain pario cantik kot.. Tak sempat nak carik haritu, sebab rushing nak pergi kenduri kat terengganu.. So, padan kan jela dengan apa yang ada.. *^_____^

Kalau nak pilih kain, pilih kain yang jenis jatuh ke.. Cantik sikit kan.. Kalo buat ikut ira serong pon lagi cantik agaknya.. Sy pon ni, kain ngam-ngam 2 meter, tak boleh nak buat ikut ira serong.. Buat jela mane yang termampu dek tailor.. Last-last minute tempah ni.. Nasib baik sempat siap..


Sy ikot contoh ni.. Sangat cantik kan baju dia.. Tengok banyak-banyak kali sampai tak berkelip! -___-!
Rasa macam nak jerit kuat-kuat "aaaaaaaaaaaaaa!! CANTIK NYA!" :P *Suka kasut dia*

Ok, tu je sy share apa yang sy pakai.. Sebab ramai yang tanye.. Next time, ada fesyen lain sy share eh.. Oh, ye! kalo nak tempah dengan tailor sy pon boleh.. Pape, tinggal komen yea.. Tatatatatata~

Love,
Rina

4 comments:

  1. chanteq jugak..dulu pun ade gk wat pesen sendiri baju kurung...at first org cko pelik je baju kurung ade tali kat belakang.. at last a few my fren pon follow jugak..heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan~ :) pelik la fesyen... *tetiba.. HAHAHAHAA :P

      Delete
  2. serius cantik akak baca entry awk tu pn tgk gambar baju awk dulu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. meacih kak :P ape lagi kak, buat la satu.. hihi..

      Delete