Followers

Wednesday, 27 June 2012

Review Product : Lipstick Revlon Merah Makngah!

Hi & Assalammualaikum~

Cantik je tengok artis-artis pakai lipstik merah makngah kan..
Ku pon cuba la.. Excited!!!
Memula survey dulu-dulu kat watson Alamanda..
Cukup masa, rembat satu.. HEHEHEH!~ :D


Sy pilih Revlon Super Lustrous Lipstick ni..
Ni macam ala-ala merah oren sikit..


Harga dah lupa la berapa time beli ni..
Rasa nya beli masa promotion aritu.. Bawah RM30 kot..


Code nya 654 Ravish Me Red..
Kalau nak pakai lipstick merah makngah ni, make up mata kena ala kadar  je..
Jangan heavey sangat.. Nanti macam opera cina pulop.. Tu kalau sy pakai la.. HIKHIKS!~


Ku sudah jatuh hati pada mu.. WUHUHUHU!~ *^___^
Macam ni la ghupe nya bila dah di oles pada bibir ku.. Ngeh Ngeh..
Merah sangat! Tapi sy suka.. Terasa diriku begitu berharga.. Cewahhh!~
Selamat mencuba geng!

Love,
Rina


8 comments:

  1. merah makngah. akak pakai lipgloss je huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. keluar berjalan je pakai kak.. mai opis tak pakai.. hikhik! :P

      Delete
  2. merah makngah!
    akak x pernah try lagi lipstick kaler2 cmni.
    coz too red..hehehe

    ReplyDelete
  3. wahh merahnye...heheheh..tp cantik..kene org brani pakai..sgt confident..i loike!

    ReplyDelete
  4. bila ngok org pkai cntik giler...tp,bila el pkai trase cm bibir angelina jolie jerr...HAHAHA:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee... :D kalo camtu, pakai yg ala-ala red ell.. jangan striking sangt.. Tapi Ell putih, mesti lagi da bommm bila pakai.. :))

      Delete