Followers

Sunday, 10 June 2012

Rindu nya belog kuh!! T___T

Hi & Assalammmualaikum..

Berapa hari dah tak jengguk belog ku ni.. T___T Rindu nye.. Ele, ngan belog pon nak rindu kan.. Eh,mesti lah rindu.. tak jengguk sehari boleh sasau ohkey.. HEWHEW~ :P Dah berapa hari jugak ku tak post pape kat belog ni.. Masih ada ke yang sudi singgah.. *^__^

Ok, banyak cerita nak story ni.. Tapi, kasi tepek 1 gambar dulu eh.. Kot-kot ade yang rindu kat sy ke.. EKEKEKEK~ Perasan sudeyyy.. :P


Fenat pon tak hilang lagi nih.. Amek mood jap nak story mory keh.. HEHEHE~ :)

Love,
Rina

4 comments:

  1. wah...ni mesti jalan jauh ni! kat taj mahal ke tu? hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh tak la kak.. Kat Malaysia je.. Heee :P

      Delete
  2. hamboii...berjalan sakan le tew.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. cuti-cuti malaysia jap kak.. hihi :P

      Delete