Followers

Thursday, 19 July 2012

Selamat Hari Lahir Mak :)

Hi & Assalammualaikum..

*Saya^Mak^Adik*

Hari ni 19 Julai 2012 genaplah ibunda tercinta ku 46 tahun.. *^___^
Semoga mak panjang umur, di murahkan rezeki, di rahmati selalu & di panjangkan umur.. InsyaAllah~

Dah umur 46tahun ni, mak dah boleh dapat cucu la kan. HIHIHI!~
Cucu takdak, adik kecik ku ada.. Umur adik sy yang paling bongsu, 1tahun lebih..
Mak seorang yang sangat istimewa untuk kami adik beradik..
Tiada yang boleh ganti.. Terlalu berharga & istimewa nya mak di sisi kami..

Lepas ayah pergi 11tahun dulu, mak lah yang berhempas pulas besarkan kami adik beradik..
Kerja apa je mak tak buat.. Semua nya mak buat..
Semata-mata nak besarkan kami semua..
Tak terbalas semua jasa-jasa mak..
Hinggakan ku rasa diri ni terlalu naif belum cukup ku nak tabur bakti pada mak..

Tiada masakan sehebat yang mak masak..
Tiada kata-kata semangat yang tulus selain apa yang mak ungkapkan..
Tiada doa-doa yang hebat selain doa emak kepada kami semua..
I love u Mak..
Selamat Hari Jadi Mak~ *^___^

Love,
Rina

14 comments:

  1. hb to mak cik
    smoga pjg umur di mrh kan rezeki
    amin

    ReplyDelete
  2. Happy bday mcik. Eh muka adik rina mcm muka rina sebijik hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak Sasha.. :)) Aah seakan sama.. Tapi tak ngam.. sik bercakau je.. hekhek! :P

      Delete
  3. send my birthday wishes to ur mom. semoga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yg baik dan dimurahkan rezeki. :)

    ReplyDelete
  4. SELAMAT HARI LAHIR MAKCIK...smoga makcik pnjng umo,murah rezeki n hepy dsmping anak2 tercinta..amin.

    ReplyDelete
  5. Happy birthday mak !! Saye anak angkat baru mak. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tQ nak.. HIHIHI!~ marilah jadi anak angkat mak yea.. hakhak!~

      Delete
  6. Selamat Hari jadi mak...bila agaknye nk bermenantu..ekeke

    ReplyDelete