Followers

Tuesday, 17 July 2012

Tudung Bawal Bermanik Atas Kepala RM45 je!!!

Hi & Assalammualaikum..

Ada sesiapa berminat tak dengan Tudung Bawal Bermanik-manik atas kepala?
Boleh la cuci-cuci mata kalau ada yang berminat..
Harga mampu milik punya.. *^____^

Lets cikidautttttttt!!


*Colour : Baby Blue*
*Bidang : 45*
*Harga : RM45*


*Colour : Green Lime*
*Bidang : 45*
*Harga : RM45*


*Colour : Maroon*
*Bidang : 45*
*Harga : RM45*


*Colour : Pink Striking*
*Bidang : 45*
*Harga : RM45*


*Colour : Blue Elektrik*
*Bidang : 45*
*Harga : RM45*

Kalau ade sesiapa yang berminat, boleh email sy di rina_ellisa@yahoo.com..
Harga yang tertera kat atas ni semua tidak termasuk pos.. Tu kalau yang nak pos la..
Kalau nak amek byHand dengan sy pon boleh.. *^___^
Colour tudung ni mungkin berbeza sikit dari colour yang sebenar..
Sebab pencahayaan penggunaan camera.. Kalau nak tengok life pon boleh.. Contact-contact me.. :)
Ada lagi colour lain tudung macam ni..
Sy bawak masuk yang ni dulu eh..
Happy Shopping!~

Love,
Rina


2 comments:

  1. akak nk yg kaler maroon bole tak rina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh kak.. Nanti kita jumpa eh.. :)

      Delete