Followers

Thursday, 9 August 2012

Dodol.

Hi & Assalammualaikum..

Semalam balik keje, umah nenek dah ramai dengan makcik2..
Takde lah ramai sangat.. Dlm 2,3 orang makcik ku dtg tengah prepare bahan2 nk kacau dodol..
Malam lepas berbuka, diaorang dah start mengacau dodol..
Tak tau lah sampai kol berapa diaorng mengacau malam tadi..
Ku tersedar dlm pukul 2 pagi camtu, dok dengar lagi diaorang mengacau dodol..

Tiap-tiap tahun, makcik sy akan kacau dodol kat umah nenek..
Tapi tahun ni awal pulak rasanya dia mengacau..
Ada yang share sekali buat dodol ni..
Dah siap, amek la bahagian masing-masing..

Sy tak larat nak join diaorang mengacau dodol..
Kena berehat.. Y___Y
Tak sempat lagi nak rasa dodol..
Dan macam mane lah rupe dodol yg tahun ni punya.. WUHUHU!~


sumber : google

Selalu dalam 3 @ 4 orang kan mengacau dodol ni..
Sebab makin lama, dodol nya makin likat kan..
Ku takde la suka sangat makan dodol ni..
Rasa sikit je.. Sebab makan pon sekali setahun.. HUHUHU!!~

Love,
Rina

6 comments:

  1. seronoknyer kacau dodol ramai2...

    ReplyDelete
  2. Tak pernah makan dodol, tak pernah tengok orang kacau dodol. Oh lame nya saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. La.. hihi.. Try la rasa makan.. :D

      Delete
  3. salam kenal

    teringgin pulak nak makan dodol :)

    ReplyDelete