Followers

Tuesday, 18 September 2012

Ashiq Haidar Dah Besar.

Hi & Assalammualaikum..


30 Oct 2012 ni genap lah budak kenit ni 2tahun..
Lasak bukan main.. Mengigit orang je tau!!~
Ashiq adalah adik bongsu ku lain ayah..
Walaupon ayah lain, tapi sayang kan dia sama macam sy sayang adik-adik yang lain.. Takde beza pon..

Semalam dia tinggal sorang kat umah.. Sebab abang dia 2 orang tu, ayah diaorang amek..
Jadinya, abeh satu umah dia mengamuk.. Nak ajak main..
Kak cik pon takde.. Sudah nya, melalak je keje nya..
Habis kain mak dia punggah.. Masuk bilik sy, kain kotor dalam bakul dia tarik bawak keluar.. GERAMMM JE!!~

Last2, petang mak bawak pegi umah nenek kat bawah..
Hamekkkk!!! Terjerit2 dapat pegang kucing..
Silap hari bulan, mati kucing kat umah nenek tu.. Sebab kena cekik dengan Ashiq..
Ashiq oh Ashiq..

Love,
Rina





No comments:

Post a Comment