Followers

Monday, 17 September 2012

Rindu Jane!

Hi & Assalammualaikum..

Sungguh lama dah rasa nya tak jumpa jane..
Dulu ke mane-mane melekat macam belangkas..
Ade je plan hujung minggu..
Sekarang ni, jarang dah jumpa.. Seminggu sekali pon susah..
Raya pon tak sempat jumpa lagi..

To JANE,
Beb, sila lah datang umah aku..
Mak aku dah tanye2, nape lame dah tak datang ghumah..
Mari datang.. Nanti mak aku masak sedap2.. :P
Nanti kita pi pasar pagi macam dulu eh..
I Miss U!!~ :)


Rindu.. Y__Y


Rindu time ni.. :'(

Love,
Rina

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( huwaaaaaaaaaaa!!! rindu kau beb.. rindu nak macm dulu.. Y___Y

      Delete
  2. kite pun rindu awk.. sllu follow up perkembangan kat blog ni je... favorite page!
    asal awk bhagia, kite happy tengok.. :)

    ReplyDelete
  3. aku pun............ :( sllu tgok pic lame.. nak nagis je rase.. :(

    ReplyDelete