Followers

Monday, 15 October 2012

Blogger exStudent/Student ERT Setapak..

Hi & Assalammualaikum..

Hari ni isnin, mood nak buat keje tu lambat sikit smpai.. :p
Jadi, sesaje google "blog student ERT Setapak"..
Dann.. Jumpa lah blog2 ex student & student ERT Setapak KL..

Ni lah antara nye sy jumpa..
Cikgu Masuria *Cikgu Masuria dulu ajar subjek sejarah kat Teknik ERT Setapak*
Anissah Najjiyah *Classmate ku.. Seorang pegawas yang tegas.. hihi*
Eyka  *ni junior solek kot..tak ingat lah..cam muka dia je*
Skin *satu dorm..tpi, skin class lain..dia class masak..selalu bwk makann balik dorm dulu* :D
Junior Solek
Junior 1
Junior 2
Junior 3
Junior 4
Junior 5
Junior 6
Junior 7
Junior 8

Junior 1 hingga 8 ni, tak kenal.. HUHUHU!!~
Dapat cam pon, sebab entry diaorang gambar kat sekolah..
Mybe junior lepas sy kuar sekolah 2 3 tahun kemudian..
Seronok baca blog diaorang.. ^^
Macam2 cerita.. Ada yang dah kawen, ada yg dah ade anak, ade yang dah jadi retis..


pssstt.. Dulu name Sekolah Menengah Teknik ERT Setapak KL, sekarang dah tukar nme ke Kolej Vokasional ERT Setapak KL.. -.-!

Love,
Rina

3 comments:

  1. bestnya dpt jumpa kwn2 lama. akk jumpa kwn2 lama kt fb je pun. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee.. tu lah kak.. sesje je google.. sekali jumpa pulak.. :D *HAPPY*

      Delete
  2. saya ex-student ert setapak jugak ! batch 2010-2011

    ReplyDelete