Followers

Monday, 1 October 2012

Dapat Souvenir

Hi & Assalammualaikum..

Terima kasih daun keladi, kalau sudi bagi lagi.. HIKS!!~ :P


Beg & Fridge magnet from kak Aida (Opismate)..
Yang ni dia baru balik dari Bali..
Kewll pegi bercoti ke bali awak dua anak..
Tak bleyy blaaa kak aida ni.. Ade ke dia dok mengusaha mat2 saleh main surfboard.. HAKHAK!! :P


Yang ni sebenar nya untuk letak air minuman..
Macam sayang nak guna, letak lah double tape kat belakang nye, terus tampal jdi hiasan.. HIKHIK!!~ :P
Yang ni Kak Ekin (Opismate) kasi.. Dia pergi Vienna Autria..
Pergi atas urusan kerja rasa nya.. *lupeeee* ^^


Yang ni kakcik kasi.. Thanks Kakcik!!
Weekend aritu dia pegi Tambon & Cameron Highland.. Rombongan sekolah..
Macam dedulu kan lepas UPSR je, mesti ada rombongan sekolah kan..


Yang ni Judy & Syazrul kasi.. Beg untuk duit syiling..
Diaorang baru balik dari Beijing China..
Trip urusan kerja jugak..


Dan, ni lah hasil sourvenirs mereka yang memberi..
Banyak & cecantik.. I LOIKEEE!!~ :D
Dah jadi budaya kat opis ni kalau pergi memane mesti kasi souvenir..
Yang ni collection untuk tahun ni.. Tahun2 lepas punya, dah selamat dok dediam dalam kotak..

pssstt.. dah masuk October dah.. Kejap je masa berlalu.. Macam2 benda kena pk dah..
+__+

Love,
Rina


No comments:

Post a Comment