Followers

Tuesday, 9 October 2012

Pakaikan Sepupu Inai..

Hi & Assalammualaikum..

Last weekend wedding my kazen..
Penat.... Tuhan je tau macam mane penat nye..
Tuan rumah lagi berganda-ganda-ganda-ganda penat nye..
Sedangkan kite ni sedara mara tolong mana yang boleh di tolong pon rasa macam nak tercabut kaki,tangan,badan.. -.-!
Tapi, enjoyyyyyy dapat tengok sepupu naik pelamin waktu muda-muda.. HIKS! :P

Macam biasa lah, seminggu sebelum majlis, dah start sibuk2 dah umah makcik..
Khamis malam lepas keje, sy & adik pegi umah makcik.. Kena pakaikan sepupu inai..
Teror tu takde lah, sekadar tolong mana yg boleh..
Dan rasa puas hati dapat tolong ramai-ramai.. :)

Oh yea! Sepupu sy yang kawen ni perempuan.. Dan sebaya dengan adik sy.. Umur diaorang 21tahun..


Bergambar dulu dengan adik, sementara tunggu pengantin kulur kilir busy..
Sape yg tak kenal, ni lah adik no 2 sy.. Dia jarang nak bergambar sesama dgn sy..
Jadinya, wedding kazen ni, semua wajib turun padang yea..


Sepupu sy nak corak macam ni kat tangan..
Tapi, takde la 100% sy ikut corak ni.. Tak retiiiiiiiiii -___-!
Tiru sikit2 je..


Kuku kaki, sy pakai kan camni..
Corak kat kaki tu, sy tak buat.. Susah oooOOOOoooo..
Sy buat corak sendiri je..


Sudahnye, pukul 11mlm baru dapat tangkap pengantin..
Baru dapat pakaikan dia inai.. Baru nak masuk bilik, ade je yg memanggil..
Inai pakai yang siap beli kat kedai je..
Gambar dah siap tak snap pulak.. Sebab, siap pakai kan dia inai pukul 2pagi.. -.-!
Juling mata tahan ngantuk.. HUHUHU!!~


Nenek dok kejap tengok kitaorang pakai inai..
Rasa happy je, nenek ada sekali.. :)
Adik dah siap terbongkang belakang pintu... Sabar jelaaaaaaaa...


Nak tengok hasil nye?
Tunggu next entry keh.. :P

Love,
Rina

2 comments:

  1. wah....u pandai ukir inai kt tangan ke? kreatifnye!!!
    nice to know ur blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy tak pndai sangat.. tiru sikit2 tu pandai lah.. hihi :P

      Thanks Nn :)

      Delete