Followers

Tuesday, 9 October 2012

Majlis Akad Nikah Sepupu - Ayu & Mad

Hi & Assalammualaikum..

Sambungan daripada entry INI .. 

Jumaat malam lepas isyak sepatutnya, sepupu sy nikah dulu..
Tapi, dahulu kan tahlil dulu la..
Majlis nikah buat kat rumah pengantin perempuan..


Sepupu sy tengah nervous..
Nervous sampai mengigil tangan dia..
Dia cakap dengan adik sy, macam2 perasan dia time ni..
Yela, nak nikah oiiiiii.. Sape tak takut..


Sesi serahkan wali kepada tok kadi eh..
Atuk jadi wali untuk sepupu..
Sebab, ayah sepupu merangkap pakcik merangkap abang mak sy dah takde..


Sign pape yang patut dulu yea pengantin lelaki..


Di saat-saat akhir sebelum dapat gelaran 'Puan Ayu' .. :)


Lafaz yang kedua baru sah..

Sebab, yang memula tu, pengantin lelaki nebes.. Tergagap2.. HUHUHU!!~
Mane tak gagap nye, ramai tengok time tu..



Sarung cincin pulak..
Jadi wife orang dah sepupu ku.. :)
Dan biasalah, lepas sarung cincin mesti kena cium dahi kan.. HUHUHU!!~ :P
Bab ni, memang semua orang dok usik pengantin.. LALALALAL!!~


Dah selesai semua nya, pengantin bergambar kt pelamin pulak..
Takde majlis berinai.. Cuma, ada pertunjukan bunga api je malam tu..
Tak sempat nak amek gambar, sebab memasing dok sibuk amek2 gambar sarung cincin semua, bunga api pungpang kat luar..

pssst.. pelamin simple.. Sy suka =D

Love,
Rina

3 comments: