Followers

Wednesday, 3 October 2012

Teman Eshat tengok bola Negeri Sembilan vs ATM!!

Hi & Assalammualaikum..

Semalam teman Eshat tengok bola kat Paroi..
Kalau negeri sembilan kalah malam tu, lepas ni tak dapat tengok kat stadium dah kata nye..
Ku pun ikut kan aje lah Eshat oiii!!~ :D


Errrrrrr!!~
Gambor gegar pulak..


Sudahnye, Negeri Sembilan kalah dengan ATM 1-3 kot kan.. HAHAHAKK!!~ :D
Balik tu, bengang tahap haper je Eshat.. kuikuikui!! :P
Dan terus pegi makan kat Gate 1 Putrajaya..
Ape tah name kedai tu.. Sedap jugak makan kat situ..
Nanti kita boleh makan lagi Eshat eh eh eh.. :P

Love,
Rina

6 comments:

  1. Sekarang dah tak pelik girls pon minat bola... Tapi kagum tengok girls yg bertahan lama dalam sesak menjerit sokong kepada pemain bola... Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee.. cuma tahan tak tahan je penuh dengan orng kat stadium.. :))

      Delete
  2. kalo kalah stadium kena runtuhkan ke? hehehe.

    ReplyDelete
  3. happening g tgk bola kt stadium kan
    kalah pun kalah la

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. yg lelaki sonok la tengok game.. yg kita pompuan seronok tengok orang sekeliling mcm2 gelagat.. :P

      Delete