Followers

Friday, 12 October 2012

Tengok Bola ATM lawan Lions XII..

Hi & Assalammualaikum..

Malam tdi ada yang tengok bola? ATM lawan Lions XII..
Tak pepasal citer pasal bola pulak eh.. :P
Malam tdi, sy sesaje tengok bola dengan Aidil (adik)..
Mula nye, nak layan cite hantu baru.. Dendam sarakit eh.. Yang setiap khamis malam tu..
Sekali, eh terus melekat depan tv tengok bola dengan Aidil..
Dah tengok bola tu, tak dapat le nak tengok cite lain.. Harapannnnnn jela..
Sementara tunggu eshat balik keje, tengok lah tv dulu..

Sy menjerit-jerit tengok bola.. Eh! Over pulak dah..
Mak sampai marah2, sebab mak tengah tidur time tu.. HIHIHIHI!!~
Mane tak jerit, ATM tu susah sangat nak gol nye..
Kena tiang la, bola tinggi la.. Tapi, hebat pulak golkeper Lions tu..
Laju je dapat bola.. Gerammmmmmssss jek!!~

Kejap2 ku tanye Aidil.. Deq, gol tak tu? Padahal bola tinggi.. Ku punya jerit macam gol.. Ape pon tak bleyyyy..
Kejap2 tanye Aidil lagi, main bape minit deq? 80 minit ke 90 minit..
Kejap2 tanye lagi.. Deq, ATM ni ade kembar Zaquan & Aidil tu kan deq?
Tak ke tension si Aidil tengok bola dengan sy.. Asyik kena tanye je.. HOHOHO!!~

Sekali, ATM gol last minit.. Menjerit lagi 1 umah.... Kena marah lagi dgn mak.. HADUIIII!!~ :P
Dah seri 1 sama.. Kena penalti lah ek..
Time penalti, debar nye tak menahan.. Sy pulak nebesss macam rasa nak membuang pulak..
Akhirnya, ATM dapat masuk finallllllllllll.. HOOYEHHHH!!~ :P
Happy kemain.. Siap text eshat "YEAYYYYYYYY!!"
Eshat kat umah boleh pulak menjerit sensorang gumbira jugak.. HAHAHAH!!~

Malam ni Kelantan lawan Selangor kat stadium S.alam pulak..
Sama2 lah kite tengok kat tv ye.. Go selangor Go!! :P
*tak pasal minat bola pulak*


pssstt.. Sebenarnya, game malam tdi nak tengok kembar si Aidil & Zaquan je.. Oh! Hensemmm nye.. :P

6 comments:

  1. hahaha..pompuan klu tgk bola bkn tgk game nya..tp player nya..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.. kan.. tak berkedip mata tengok :P

      Delete
  2. sib baik akak ko ni x suka ngan si kembar tu..kalau x dah lama melekat depan tv

    ReplyDelete
  3. seronok kannn tgk bola kat stadium ;p

    ReplyDelete
  4. eh, eh, eh...lions XII tu team ape? tak pernah dgr pun, eh.

    ReplyDelete