Followers

Monday, 29 October 2012

Wedding Mujako a.k.a Muza

Hi & Assalammualaikum..

Kenapa nama dia MUJAKO??
Hehehe.. Nama sebenar dia Muzalifah..
Kami kengkawan sekolah teknik dulu suka bagi gelaran2 nama.. HIKS! :p
Jannah jadi Jane..
Fatiha jadi Pinky..
Khairunisa jadi Kay..
Yana jadi Yanot..
Yang lagi syiok nama ku..
Nurul Rina Ellisa, kengkawan teknik panggil ELL.. Haaaaa.. Mampu? HOHOHO!!~ :D

Ok, berbalik pada tajuk entry..
Last weekend me & beberapa orang kawan pergi wedding muja kat melaka..
Cuma, kami berenam je yang dapat jumpa hari tu..
Mungkin di sebabkan jauh/busy memasing tak dapat turun padang.. Its oklah..
Sape yg ada kelapangan boleh lah jumpa..


Pelamin Muja yang serba purple..
Sweet!!~ :D
Tak berhenti cakap dengan Jane, cantik kan pelamin muja..
Lepas bape minit lagi, simple kan pelamin muja.. *Over tau*


Oh sweet nye Muja..
Oh cantik nye baju Muja yang tingkat2 tu.. :)
Time ni nak turun makan dulu..


Suap suap..
Suke veil & sanggul Muja.. ^^


Mula-mula berlima je..
Dari kiri Aini,Tira,Ell,Kas & Jane..
Tak lame lepas tu, Asilah pon sampai..


Muja & parents dia..
Yang kagum tu, mak muja ingat i lagi okeh.. :P
Sampai2 je kat pintu dewan.. "Errrrr Alisha kan?"
"Ye makcik sy Ellisa" :)
Terus salam peluk cium mak muja..
Terharu mak dia ingat sy lagi..
Dulu mase kat asrama, mak muja selalu naik dorm kitaorang..
So, takde hal dia masih ingat kan daku lagi.. WINK!!~ :P


Kami kawan satu kelas dulu.. :)


Snap lagi..
Aini pon dah pregnant 3 bulan..
Aini ngidam sambal cili padi mak ku.. ^^
Nanti aku pos yea Aini..


Buat kecoh atas pelamin..
Lepas tu, mintak telur asin kat bunga pahar Muja.. :P
Ni pon dia sempat lagi nak bangun dari pelamin nak amek kan bunga telur tu.. Haihhh..
Dok dediam atas pelamin tu lah Muja oiiii..


Bergambar lagi sekali sebelum balik & bye bye kat Muja..


Balik dari wedding Muja, terus pi Dataran Pahlawan bawak ibu ngandung jejalan..


RM15 seorang dengan ada mycard naik menara Taming Sari ni..
Tapi, kitaorang tak naik pon.. Jejalan & shopping je..
Pastu makan mcd.. Sebab ku laporrr..


Last gambar bersama..
Lepas 5 tahun, kita tengok sape ade anak pulak ye.. :)

Muja ni ape yg boleh sy cerita kan, dia seorang yang sangat gamble & selamber..
Tengah2 berarak masuk dewan pon boleh buat muka comil lagi.. HAHAHA!!~
Atas pelamin mase tepung tawar dengan mak dia pon, diaorang boleh gurau2 gituuu..
Sempoiiii lah.. ^^

Selamat Pengantin Baru Muza & Pasangan..
Semoga berbahagia ke anak cucu.. Aminnnnnn..

psssstt.. Next trip, Wedding nomie pulak.. WEHUUUU!!~

Love,
Rina


2 comments:

  1. wahhhh..akk yg org melaka ni pun x naik lg menara taming sari tu. hehehe. pelamin dia cantik. suka kerusi yg tinggi camtu kan. nice je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yke kak.. pi lah naik menara tu.. Kalo naik malam best kot kak.. :)

      Delete