Followers

Thursday, 8 November 2012

Jumpa Doktor Gigi 2 Nov 2012..

Hi & Assalammualaikum..

Lagi 2 minit nak 4.30petang baru sampai klinik..
Fuhhhh!!!~
Semput jalan laju-laju.. Dah la parking jauh.. -.-!
Hujan renyai2 lagi.. Sabar oh sabariah..

Duduk je, terus kena panggil masuk..
Masuk2 je, doc cakap dekat 3 bulan awak tak datang.. Pffffffffttttttttt!!!~
Aah ek.. Last jumpa doctor 13 Aug 2012 ritu.. HEWHEWHEW!!~ :P
Maap doctor..


Taaaraaaaaaaaa!!~ ^^
Dah tukar powerchain colour hijau hijau hijau hijauuuuuuuuu..
Sy suka ^_________________^
Senyum je, nampak hijau gigi.. Sy suka colour terang-terang..
Tak bape suka colour2 yang pudar.. Tak nampak gigi dari jauh.. :P

Nak amek gambar time doc tengah tukar semua benda tu..
Tapi.. Tapi.. Tapi.. Malu la nk mintak permission doc.. >_<
Takpela, next time lah.. Nanti ada appoinment lagi, kita mintak permission doc yea..

Sebelum balik, doctor pesan..
"Kita jumpa nextmonth"
Hehe.. Baiklah doctor.. :)

Love,
Rina Ellisa


10 comments:

  1. rasa nak pakai..
    tapi takut sakit huu...huu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tak sakit lah.. sakit sekejp2 je.. Lame2 dah biasa :)

      Delete
  2. sakit tak buat benda nie?? mahal x dear?? u pergi swasta or goverment? tgin nak wat gak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakit tu memang sakit.. mahal pon memang mahal.. :) i buat kt swasta, kat klinik pergigian lisa alis bangi..

      Delete
  3. xnak kalah juga ye.mesti ambil warna yang terang ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. hihihi :P suka kaler terang2..

      Delete