Followers

Thursday, 6 December 2012

Blog Kena Kutuk!!! :(

Hi & Assalammualaikum..

Sedih blog kena kutuk kaw-kaw.. UWAAAAAA!!~ Y__Y

Ok ok, sebenarnya ni kes serah diri blog kena kutuk.. :P
Aritu, sy ada join segmen "Tolong Kutuk Kow2 Blog Saya"
Walaupon dalam hati takot sentap kena kutuk nanti, tapi redah je la.. :P

Kat bawah ni komen tentang blog sy~



Redha kene kutuk.. WUHUHU!!~
Thanks so much Brotha kutuk kow2 blog sy..
Nanti sy improve kan blog sy yea.. :D
Nak baca lagi jelas, klik SINI ..

Love,
Rina Ellisa

12 comments:

  1. hehehehe.. bestkan, en careno kutuk benda betul, lps cyda kena kutuk, cepat-cepat cyda betulkan mana yg di tegur.. hehehe, well.. blog rina pun chantek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah best.. Sebb fun.. :P Ohhyke.. Rina free2 nti bru betul kan..

      Delete
  2. hehe takdela kaw kaw pun dia kutuk rina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih.. takde lah sntap sgt kak.. :P

      Delete
  3. komen membina ok la kan..takde la kutuk kaw2 pun..hehe

    ReplyDelete
  4. mcm byk puji jer dp kutukan..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. ade jugk kena kutuk skit2 tu :P

      Delete
  5. Replies
    1. aah lite2 je kak.. tpi, ade jugk la sntap nye :D

      Delete
  6. llki ka y kutuk??haha..lau llki mmg mcm 2...klo pmpn lg ganas ckit..tp mmg suci bersih blog rina ni..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah lelaki yg kutuk.. kalo pompuan yg kutuk mau sentap.. hhihihi :P

      Delete