Followers

Wednesday, 26 December 2012

Tahniah Elle Myra :)

Hi & Assalammualaikum..

Tahniah sayang, Elle Myra :)
22 Dis 2012,  Elle dah selamat jadi tunangan orang..
Terkejut sangat elle bagitau nak tunang aritu..
Dalam masa yang sama, Nina lah antara orang yg paling happpppppy syg :)

Cukup2 lah Elle makin hati selama ni..
Sekarang untuk Elle senang kan hati pulak tau :)


Tapi, sorry sangat nina tak dapat datang masa Elle tunang ni.. :(
Bertindih dengan 2 majlis.. Hmmmmmm!!~
InsyaAllah, majlis kawen nanti nina datang tau..

Dear Elle,
Tahniah atas satu ikatan yg sangat istimewa ni.. Semoga elle & pasangan tabah harungi perjalanan hidup menuju membina mahligai indah.. Nina doa kan elle bahagia dunia akhirat.. Nina nak elle happy balik macam dulu.. Taknak elle sedih2 dah.. :(

Sahabat ku, siramilah perhubungan dengan keikhlasan.. Taburkan lah benih2 kasih sayang yg murni.. Baja kan lah cinta mu setiap hari.. InsyaAllah, maha pencipta lebih tahu yang terbaik untuk mu..

InsyaAllah, bahagia menanti.. *^___^

Rindu Elle.. :'(

Love,
Rina Ellisa

10 comments:

  1. Replies
    1. comil kan kak.. Cam cina kan? hihii :P

      Delete
  2. Sedihnyaaa ble pkir blik...alhmdulillah,kbhagiaan tu pasti milik kita kn cyg.nina pn da hepy kn skunk...mcm2 kte da hrungi b4 ni..sgala yg brlaku ada hkmhnya...el pn nk nina hepy k.xmaw sedih2 cm dlu..el syg kn nina cm kaka el...smpai ble2.walaupun kita jrang jmpe n lepak2,hbngn kwn kita tetap utuh cm dlu..el pun rindu nina...thnx for ur support.i love u till jannah.amin.mwahx!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. InsyaAllah syg.. Kalau kita ikhlas, insyaAllah semua benda jdi mudah.. Syg elle jugak.. Muahhhhh!!~ :D

      Delete
  3. Tahniah elle, lepas nie pasti turn rina pulak. heeee

    ReplyDelete
  4. congrats to her.

    the next step ahead..

    ReplyDelete