Followers

Thursday, 27 December 2012

Tahniah Nomie :)

Hi & Assalammualaikum..

Sabtu lepas sebenarnya ada 3majlis pada hari yang sama..
1 majlis Elle tunang, 1 majlis abang eshat tunang & 1 lagi majlis Nomi sanding..
Terus jadi serba salah kalau tak pegi ketiga-tiga majlis ni.. Hmmmmm!!~
Ketiga-tiga penting bagi ku.. Y__Y

Walaupon sy tak dapat datang, pasti ada doa untuk kalian sahabat2 ku dari jauh..
Alhamdullilah, majlis berjalan dengan lancar..


Tahniah mek Nomi atas pernikahan ni..
Semoga berkekalan ke anak cucu & bahagia dunia akhirat..
Dan semoga menjadi seorang isteri yang baik utk suami mu.. Amin~

Nomi adalah kawan masa sekolah teknik ERT Setapak KL, batch 2005/2006..
1 class, 1 dorm & 1 geng.. Kitaorang berkawan 4 orang..
Sekarang ni 2 orang dah kawin, seorang dah bertunang..
Tinggal sy jerk terkapai-kapai lgi.. HIHIHI!!~


Semoga berbahagia hingga ke jannah.. Amin.. *^__^

Love,
Rina Ellisa

14 comments:

  1. wah, bestnya dapat pergi majlis kawan2, tak pe u will be next.. sabar ye :D

    ReplyDelete
  2. Alah kejap je tu yang seorang nie terkapai kapai.huhu. bestnya ramai kawan rina dah bertunang kan. Kawan fie sorang pun takde lagi. huhu. yang satu sekolah ramai lah, yang BFF nie takde lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi... insyaAllah Fie :) Fie, add rina kat fb.. Rina Ellisa tau :)

      Delete
  3. bestnya tgk gmbar2 org kawen ni... trasa mcm nak kwin la plak..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. heeeeee.. rasa tetiba nak kawen pulak.. :P

      Delete
  4. wahhh sonoknyer kawan tuuu.. ehHHHee

    ReplyDelete
  5. beb geng aku sume dah kawen! YANOT PINKY EDWARD... ohhhhhh yo yoii ~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahhhh la beb... ko cepat2 suh org dtg minang beb :D

      Delete
  6. haihhhhh... yang pasti kau kena lepas dulu beb.. heheh :D

    ReplyDelete
  7. eh... ni kwn dila ms kt uitm.. mmg cntik sgt2 dea.. :)

    jmput follow Dilla,
    anotherstepofus.blogspot.com

    ReplyDelete