Followers

Tuesday, 8 January 2013

Adib Semester Dua, PW2..

Hi & Assalammualaikum..

7 Januari 2013, Adib masuk sem 2 dah..
Dekat sebulan lebih cuti sem.. Duk umah sesaje..


Hari tu pegi anta Adib balik KK Jelebu atok ikot..
Tengah kemas2 barang bawak masuk keta, atuk cakap kita ikot jalan dalam la..
Lalu mantin, cepat sampai..
Sy dah nak bantah.. Ikot highway lekas la cepat sampai.. Straight je..

Sebelum atok bebel lagi panjang, kita ikut jela..
Cakap orang tua jangan bantah.. Ok ok kita pi jelebu ikot jalan dalam.. -.-!

Dari Nilai ke Mantin ke Lenggeng dan akhirnya sampai la ke kuala klawang..
Very the rare ikot jalan dalam..
Dah lepas mantin, ikot jalan kampung.. Jalan sangat teruk.. Jalan tak rata.. HURHHHHH!!~
Dah lepas jalan kampung, lalu lenggeng.. Jalan yg kecik, kiri kanan hutan..
Lepas dah keluar lenggeng, lalu lagi jalan yang turun naik bukit..
Sangat mencabar betoiiiiii!!~

Akhirnya, lebih kurang sejam je sampai dah Kuala Klawang, Jelebu..
Kira cepat jugak lah sampai..
Berbanding hantar adib memula dulu.. Lebih kurang sejam lebih baru sampai..
Rupanya ada jalan pintas..

Dulu jalan ulang alik atuk je kat situ..
Air terjun ada kat situ pon atuk tau..
Sy pon tak tau ada air terjun lenggeng kat situ.. HUHUHU!!~

Dah setel uruskan pendaftaran sem, asrama semua..
Tinggal je dia, kitaorang balik la..
Kul 2ptg dia ada classs..

Kejap je dah masuk sem 2 adib..
Pointer dia sem 1 pon boleh tahan la..
Lepas ni boleh la rerajin tukar lampu ke, pasang kipas ke..
Kalau cakap pasal gayat, semua orang gayat Adib oiiiiii!!

Love, Rina Ellisa

15 comments:

  1. Haha kemain gayat lagi. Malas cakap malas la adib oiiii. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, malas cakap ke malas.. hahahahha..

      Delete
  2. sama la dgn mak akak suka sgt ikut jalan dalam padahal ada highway kan haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak.. ikotkan aje cakap orang tua.. :D

      Delete
  3. *na rasa Na mcm silap spell jee..
    again..All the best Adib..

    ReplyDelete
  4. blajar sungguh2 na... nnt dah bjaya bleh la dtg pinang den ni.. hahaha

    ReplyDelete
  5. eh, bakpe adib gayat?

    riso benor den tengok curve macam dalam gambar tu.
    takut takut ada kereta dok memotong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. Jalan kat situ menakutkan.. >__<

      Delete