Followers

Wednesday, 2 January 2013

Cerita 1 Jan 2013..

Hi & Assalammualaikum...

Tahun ni tak keluar sambut malam tahun baru pon..
Eshat keje malam, jadi nya kita duduk umah dediam.. HUHUHU!!~
Kita tengok bunga api kat umah je..
Tapi syg nya, dengar je bunyik bunga api.. Tapi tak nampak pon..

Tengahri keluar detting.. HIKS!!~
Pi makan kepci kat mines, usha2 fon, beli toys baru, pusing2 mines, snap2 gambar..
Banyak dah berubah mines.. Giler lama tak jejak.. :P
Pastu macam boring, terus gerak alamanda pulak..
Pi alamanda semata-mata beli stokingggg keje eshat, boleh? HUHUHU!!~

Malam eshat ada futsal, semestinya lah kena heret sekali..
Time makan tu, eshat cakap Nad ada sekali malam tu.. Rasa nak menjerit pon ada..
Happy tau dapat jumpa nad.. HIHI!!~ :P
Lamer dah tak jumpe makcik tu..
Lepas diaorang kaum2 adam main futsal, chaw pi makan kat Village View Bangi..
Lepas makan, terus balik ghumah.. Sok nye nak kojo..


Gambar pertama bersama Cik Nadia di tahun baru.. YEAYYYYYY!!~
*Gambar blurr pulak*

Love, Rina Ellisa

6 comments:

  1. Gambar bukan takat blur , buruk la kite malam tu !! Tension !! Hahaha. Salahkan TAB Eshat !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah.. memang salah TAB eshat ponggg.. kihkih :P

      Delete
  2. betul2 menikmati 1 januari nih..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.. :P

      balas dendam sebab tak dapat tgok bunga api malam tu.. hahahahah :D

      Delete
  3. Tulah lain kali belila iphone haha saje akak nak bahan nad :p

    ReplyDelete