Followers

Thursday, 14 February 2013

14 Februari.

Hi & Assalammualaikum..

14 Februari.. Tarikh ni akan ku ingat sampai bila2..
14 Februari 2005 mula daftar masuk Sek Men Teknik ERT Setapak KL..

Masuk sekolah tu, sorang pon tak kenal..
Keluar daripada sekolah tu, ramai kawan..
Macam2 perangai.. Macam2 kerenah.. Macam2 keletah..
Semua nya masih segar dlm ingatan..



4 & 5 Teknik 3 yang banyak sangat kenangan suka duka..
Dorm Berkat A & Berkat B yang banyak sangat cerita..
Asrama Serikandi yang bermacam-macam kerenah.. RINDUUU!!~ >_<
Merajuk, touching, masam2 muka.. HAHAHA!!~
Ingat2 balik kelakar..
Korang memang kawan terbaik penah aku jumpa..

Sekolah Men Teknik ERT Setapak KL yang memulakan pertemuan kita..
Walaupon dah 8tahun, kita masih berhubung..
Harap hubungan persahabatan ni kekal ke Jannah.. Amin..

Love, Rina Ellisa

15 comments:

  1. Alahaiii sweetnya !! Kita pon rindu skulmate kite. :(

    ReplyDelete
  2. mesti rndu kan kenangan lama rina dgn dorg. jumpa balik time wedding rina la nanti hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wedding sy kak? :O

      lambat lagi lah kak... hahahahhahha :P

      Delete
  3. semua girls mesti senang je nk dpt kawan ;)

    ReplyDelete
  4. bila ingat ingat balik mesti sedihkn wlaupun sekarang masih berhubung tapi sejarang semua dah ada kehidupan sendiri. kenanan tu je yang ada. rindu zaman sekolah.

    ReplyDelete