Followers

Wednesday, 13 February 2013

Dinner, Restoran Original Penang Kayu Nasi Kandar Ampang..

Hi & Assalammualaikum..

Sape suka makan nasik kandar???
Sy bukanlah pengemar nasik kandar.. >__<
Di sebabkan ada org ngidam nak nasi kandar, kita ngikot jela..


Ayam & daun2 kari..


Mamaks sedang mencedok..
2 set nasi kandar..


Original ke???? HOHOHO!!~


Keseluruhan nya, bese2 je rasa nya..
Rasa ayam goreng pon so so je..

Sedap lagi kat Nasi Kandar Pelita dekat dgn KLCC tu kata Eshat..
Eshat suka lah makan nasi kandar ni..
Sy sorry.. Tak kena dengan tekak lah.. >__<
Kalau makan sekali sekala takpe..
Tu pon rasa lain macam je tekak malam tu..
Sebab dh set dalam kepala, tak suka makan kt mamaksss kot.. :P

Total makan utk duaorang RM18!!~ -.-

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment