Followers

Tuesday, 26 February 2013

Happy Bithday Kak Faezah..

Hi & Assalammualaikum..

Harini 26Feb2013, birthday one of my opismate..
Yang ke....... Biarlah rahsia.. HEHEHE!!~ :D

So, kitaorang plan bawak portluck masing2..
Sesaje buat portluck.. Rasa macam dah lama tak buat makan2..
Makan banyak2 dengan senang hati..
Perut kenyang, malas nak buat keje.. HAHAHA!!~


Happy Birthday Kak Faezah.. :)
Semoga di panjangkan umur.. Di permudahkan segala urusan..
Dan di perluaskan rezeki.. Amin..
Moga hari-hari mendatang lebih bahagia bersama orang-orang tersayang..

Nanti boleh buatkan lagi Murtabak Cracker utk Nurul.. HIHIHI!!~ :P
Sedapppppppp~~


Geng2 makan ku.. HEEEE!!~
Muka happy je perut kenyang.. :D
Portluck apa kitaorang bawak, entry kemudian eh...

"Happy Birthday Kak Faezah! Muaxxxxh!!!"

Love, Rina Ellisa

12 comments:

  1. murtabak cracker??cmne tu??hehee

    hepi bday gk Kak Faezah!!! (mcm knal kan..?hehe)

    ReplyDelete
  2. kenyang perut nampak bantal.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. dah dpat bantal, kita zzzzzzzzzz :P

      Delete
  3. baru je follow blog Rina. :)

    nway tak sabar nak baca nxt entry

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Zaza :)

      tunggu next entry eh..

      Delete
  4. Happy Birthday Kak Faezah.
    Kita pon nak jugakkkk Murtabak Cracker tu makcikkk. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh! thanks wish makcik..

      Nak? Nnti bebila free2 kita oder kat Kak Faezah ye :)

      Delete
  5. syoknya kat office ramai geng.. saya takdak sekoq pun.. huhu sadis ni..

    happy bithday utk ka faezah jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaa yke.. takpe2, sorang2 lagi leh enjoy kt opis.. hihihi..

      Thanks wish Hanida :)

      Delete