Followers

Thursday, 21 February 2013

Pati Delima Gulsan..

Hi & Assalammualaikum..

Pssstttttttt..
Nak share 1 produk ni..
Cuba baca khasiat Pati Delima Gulsan kat bawah ni dulu..


Macam2 boleh membantu kan..
Sekurang-kurangnya kita mencuba..
Macam2 khasiat ada kalau kita amalkan selalu..

Cara minum?
Cara nak bancuh air nie macam kita bancuh ribena or ape2 pati buah yang lain.. Ikut sesedap rasa..
Tapi kalo tahan & nak amalkan macam makan scott emulsion iaitu satu sudu besar pagi dan satu sudu besar malam..
Kalo tak tahan masam bole dibancuh dengan setengah gelas air..
Baca selawat dan niat dalam hati supaya ape yg kita minum nie memberikan kebaikkan dan manfaat pada tubuh badan kita.
Selain tu buah delima adalah merupakan salah satu makan sunnah rasulullah selain kurma..

Harga? 
Harga sebotol RM15 excluding postage..
Kalo nak beli se katon = 24 botol RM300.. So jatuh satu botol RM12.50 excluding postage....

Delivery?
Pos dan COD..
COD area shah alam,pj,seri kembangan,putrajaya,nilai,sepang & pandan indah..
Dan pati ni berisi 250ml..

Contact Number?
Untuk COD hubungi Lynn 0193968040 / ana 0163921589..
Facebook search D'Az Online Shop..

Selamat mencuba! :)

Love, Rina Ellisa

7 comments:

  1. wah, murah harganya. stokis area nilai kat mane ea?
    Haha. Rine kena jawabkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stokis nilai sy takde contact nombor..
      Tapi kalau nak COD ke nilai, boleh hantar kan..

      Delete
  2. Wah...murahlaa tu kan..ada org jual rm25 sebotol... Huhuhu

    ReplyDelete
  3. salam... lepas bukak kena letak dalam peti sejuk ke? sy tinggal di hostel takde peti sejuk :(

    ReplyDelete