Followers

Friday, 1 March 2013

Appoinment Dentist 26 Feb 2013!

Hi & Assalammualaikum..

Last jumpa doc 2Nov2012..
2bulan tak jumpa doc, sekali jmpa kena bebel.. HOHOHO!!~
Maap doc! >_<

Masuk2 je bilik, doc cakap awak susah ke nak dapat kuar opis & bla la la..
Sy mampu sengih senyum sengih senyum je.. HIKHIK!!~
Doc cakap tak lame dah sy pakai..
Tu pon kalau tiap2 bulan datang mai jumpa dia..
Kalau dtg pon sebulan 2 kali, lambat lagi la nak bukak..
Lambat bukak takpe..
Kalau gigi balik bentuk asal mau?????
Tak mauuuuuuuuuuuuuu!!!

Lebih kurang 2-4mm je gigi nak rapat..
Sy tanya, nanti dh rapat gigi sy camne rupa..
Kita tgok camne nanti.. Doc adjust lagi..
Ok, tak sabar nak bukak dah ni..
Dah malas+boring pakai.. HUHUHU!!~

Selalu nya getah elastik dia sampai 1-4minggu je..
Lepas daripada tu, getah tu macam takde pape fungsi..
Dah takde upaya menarik gigi-gigi utk teratur dgn baik..
Tu kena datang tiap2 bulan..

Cam biasa, lepas jumpa doctor, gigi sakit macam nak luruh semua gigi..
Seksaaaaaaaa!!!
Sakit gigi naik ke kepala..
Kalau tengah sakit2 gigi ni, org banyak2 tanye, memang rasa nak hamun je..
Maafffffffff..


Tukar powerchain colour blue..
Striking colour lagi.. Tapi sy sukaaaaaaaa!! :)
Colour ni pon cam dah takde je masa doc tunjuk suh pilih colour..
Nasib baik ada saki baki sikit.. Terus pilih nak pakai colour tu..
Memang rezeki sy lah..

Nextmonth datang jumpa sy lagi ye.. Jangan lupa..
Baik doctor.. *senyum sengih sambil kuar bilik* :P
Ke masuk angin kuar asap?? HIHIHI!!!~
Tak tak.. Pasni kena rajin jumpa doc..

Love, Rina Ellisa

4 comments:

  1. Hahaha. Dah kena sumpah gigi terkeluar balik baru reti nak menghadap dentist. Padan muka awak !! :D

    Kita punyalah rasa nak pakai balik , awak nak cabut ?? T___________T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihii.. kita dh rimas nk pakai lah mkcikkkkkk :P

      Delete
  2. blogwalking.. rajin2 singgah blog i yer.. :)

    ReplyDelete