Followers

Friday, 15 March 2013

eDay Irina : Eshat's Family..

Hi & Assalammualaikum...

Coming soon jadi my family.. :D


My future MIL..
Nama bakal mak mertua sama dengan mak sy.. :D


Nenek sebelah mak dia..
Nanti free kita balik kampung ye Eshat..


Kakak Eshat yg duduk sebelah sy..
Tak lama lagi sy dapat kakak la :D
Yang belakang tu bestfriend kak Ngah, Jern..
Dia jadi tumpuan jugak masa sy tunang aritu...
Sy sibuk amek gambar kat pelamin, budak2 ni pon sibuk amek gambar dgn dia kt belakang..
Jern atau Nazeera Sardi berlakon dlm cite Hanya pada mu setiap jumaat pukul 9malam..


Dari belakang sepupu eshat (bby) & faten (tunang abang eshat)..
Thanks datang..


Baju hitam abang eshat, paklong eshat & Tok sedara sy (adik Andung)..


Pakcik eshat (kemeja hitam), Atuk eshat (baju kuning) & wakil orang masjid..


Sebelum balik, bergambar dulu..
Sedih gambar ramai2 dengan family eshat kat pelamin takde.. :(
Sedara mara yg lain kat luar..

Tenkiu dengan rombongan meminang ni..
InsyaAllah tak lama lagi sy jadi sebahagian daripada family ni.. :)

Love, Rina Ellisa

16 comments:

  1. amin...
    meriah rombongan meminang :)

    ReplyDelete
  2. tahniah my dear...comel sgtt awk tau tak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak Mimie :)

      lame dh tak nmpak akak updte.. Pasni updte2 selalu tau :)

      Delete
  3. suke la kombinasi colour yang rina pilih, cantik sangat..:) jern tu cantik la kan.. walaupun nampak simple tapi cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee.. thanks Dija :)

      Aah dia cantik & sweet ..:))

      Delete
  4. cun gile okay cik rina... sgt in love with combination blue and yellow..buat kite rasa rindu dgn negeri perlis..ngeh3 :D

    ape pon tahniah..dan selamat bertunang.. welcome to the club.. nanti boleh sama2 buat persiapan menuju ke gerbang perkahwinan pulak..hehehe =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh! ezma singgah & follow blog kita.. Thanks ezma :)

      sama2 kita share projek2 DIY b2b keh.. Sharing is caring kan..

      salam perkenalan :))

      Delete
  5. salam kenal..

    selamat menjadi tunangan org.
    dek... akak nak tanya andung tu untuk pangilan nenek kan? sebab keluarga akak pun guna Andung untuk gantikan nenek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kak andung tu nenek.. Akk keturunan minangkabau ke? :)

      Delete