Followers

Sunday, 24 March 2013

eDay Irina : Tudung/Veil..

Hi & Assalammualaikum..

First sekali thanks so much Kak Ana!
Sebab sudi sponsor veil ni..
Penyelamat & buatkan ku senyum lebar selepas luluh hati tengok baju tunang ku.. Y__Y

Veil ni  kakak kepada kak Ana buatkan..
Serius cantik & sy suka!
Walaupon warna nye terang benderang, ye sy memang nk pakai veil warna kuning ni :D


Ni sebenarnya untuk veil..
Di sebabkn sy tak sempat carik & beli tudung..
Belasah jela guna veil ni jadik tudung.. HEEE!!~ :P
Nasib baik ok..
Veil ni bentuk halfmoon.. Dan sy memang sangat suka lace & batu lip lap kat atas kepala tu..
Thanks Kak Ana! :D

Love, Rina Ellisa

12 comments:

  1. cantik apa??? heheh nurul... adakah kerawang2 yg warna biru di atas kepala tu dijahit sekali dgn veil kunng tu?
    actually jenuh jugak akak perhatikan veil nurul.. nampak mcm dijahit sekali... nampak mcm terletak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kak kerawang biru tu di jahit sekali dgn tudung.. Nak tempah, bleh calling2 kak ana ye :)

      Delete
  2. tak kesah lah veil jadi tudung pon..u tetap chantek dear!!! suka batu2 kt tudung tu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita buat dia kan.. asalkan boleh.. hihi.. btw, thanks WE :D

      Rina pon suke batu2 kat tudung tu.. Nice..

      Delete
  3. Assalamualaikum awak. manis sekali. pandai awak menggunakannya! hehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.. kita guna veil ni sehabis bole sheila.. hihihi :P

      Delete
  4. kombinasi kaler yang menarik!

    saya juga suker!

    ReplyDelete
  5. cntik3..nanti akak nak buat shawl kt awak..heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeayyyyy!!!

      thanks Kak Rina.. Nti kita jmpa diskus2 eh :D

      Delete