Followers

Tuesday, 12 March 2013

Kilatkan Kuku Dengan Vaselin!

Hi & Assalammualaikum..

Ni adalah aktiviti di hujung minggu..
Boring tak tau nak buat ape & terlebih rajin pulak nak kilatkan kuku.. :P

Bahan :-
1) Buffer Nail
2) Vaselin
3) Kuku (Ni ofcoz la kena ada kan.. HIKS!)



Mula2, kilatkan kuku dulu guna buffer nail..
Buffer nail ni kat watson/guardian ada..
Bawah RM10 dapat dah..


Kuku dah kilat, sapu kuku dengan Vaselin pulak..
Seriusssss kuku shine shine!!! :D



Vaselin ni macam2 kegunaan..
Macam sy guna vaselin utk sapu kt kulit kering..
Kulit kaki selalu kering.. Kadang macam ada kapas2 kecik warna putih tu.. Y__Y
Sapu vaseline, setel problem!
Sapu kat bibir pon ok & boleh jadikan losyen jugak..
 
Selamat mencuba! :D

Love, Rina Ellisa

10 comments:

  1. kita tahu guna kat bibir je.. sobs. kunonya diri ini..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. aah kak.. suke sgt2 dgn vaselin! :D

      Delete
  3. Hahaha kita pon ade. Dulu rajin buat. Lepas tu dah malas tahap hazabedah. :P

    ReplyDelete
  4. saila pun guna vaselin jgk..best kan?kan?kan? hehehe..

    ReplyDelete
  5. owh boleh guna vaseline ya.. pasni dija nak try gak la :)

    ReplyDelete