Followers

Saturday, 2 March 2013

Murtabak Cracker!

Hi & Assalammualaikum..

Tau nak ada makan2 kat opis aritu, mintak kak Faezah buat kan murtabak cracker ni.. HIHIHI!!~
Thanks Kak buat.. :P
Sedapppp oooOOOOoo murtabak ni..
Atas nampak cam biskut biasa je..
Masuk mulut tengok.. Nikmat nye!


Atas biskut biasa.. Dalam inti ayam cincang.. Phewwww!!!~
Makan dengan sos.. Nyumm Nyummm!!


Budak yg mengila dapat makan MC ni..
Excited potong..


Dah potong 2..
Kalau tak, besar sgt 4segi tu.. Masuk mulut tak muat.. HAHAHA!!~


Ok, 4 segi dah potong dua baru boleh masuk mulut.. HUWHUHUW!!~
Yg konpius nya, nape tangan belah kiri pegang lagi MC tu.. >__<
Takut org amek ke ape.. HAHAHAH!!


HEKHEKHEK!!~
Excited sgt ni.. Dapat makan MC ni..
Last makan time open house opis tahun lepas..
First time rasa time tu.. Sedap gilerrrrrrrrrrrrr..
Tu yg mintax kak Faezah buatkan lagi.. :P


Saya makan sepotong besar 4segi tu.. Kenyang perut..
Takleh makan byk2, kena tinggal org belakang..
Kak Faezah! Nanti nurul nak order pulak.. Sedap!!

Love, Rina Ellisa

10 comments:

  1. nanti mintakla resepi rina. congrats rina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok bereh kak.. rina mintx kan resepi yea :)

      Delete
  2. Mintalah resepi...
    nampak best je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. baiklah.. nti sy mintax resepi eh :)

      Delete
  3. nurul mmg..hahaha..tau ari2 akak btkan utk hantaran..ahhaha...nnt akak kongsi resepi yea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. takpe kak.. kawen nnti leh bgi.. hihihi..

      kak, nti kasi resepi.. ramai yg mintax ni resepi akk ni.. :)

      Delete