Followers

Tuesday, 26 March 2013

Sunday with love..

Hi & Assalammualaikum..

Selalu ahad kan macam ala ala nk bangun lambat. Yela, weekend kan.. :P
Tapi, ahad aritu sesubuh pagi kena gegar dgn eshat bangun awal teman dia ada tournement futsal kat setapak..
Ok, sy tunang yg mithali lagi supportive.. *konon* HAHAHA!!~


Pukul 8lebih dah tercacak kt KSL sportcenter setapak..
Ni adalah tournement club saga2 BLM gitu..
Eshat selalu join diaorang nye futsal, so tournement kena lah turun padang..
Dari seluruh negeri turun padang lawan futsal..


Panas2 kan badan dulu..


Sampai peluh2.. Eeeeeeeeee!! :P


Amek2 gambar dulu..
Last2 kol 10 kot baru game start.. Perut ku dah berdondang dendang lapar..
Game start, haru biru dh kat situ diaorang dok sorak2..
Ada team johor siap bawak gendang, haru betollllllllllllll..


Hero2 PCD (Putrajaya, Cyberjaya & Dengkil).. WUHUHUHU!!~
Muka ada senyum walaupon kalah.. HAHAHA!!~
Dah nak masuk separuh akhir kot, diaorang tewasss..
Penalti, dua2 bola tak masuk gol.. Haiyaaaaa!!
Bagus jugak tak masuk separuh akhir.. Cepat sy boleh gi shopping tudung.. HIHIHI!! :P


Ok, otw pi times squareeeeeee.. :D



Smpai2 je TS, terus pi carik tudung..
Ada 1 kedai kt TS yg feveret tempat sy beli tudung..
Kedai tu ada akak yg pakai sanggul yg tinggi giler tu..
Kalau sape yg selalu pusing2 TS tau la kot kedai ni..

Dah beli tudung, terus chaw gi makan..
Eshat pon dah takde mood nk pusing2 TS.. Dia penat+sakit pinggang & semua nya sakit lah..



Senyum puas dapat beli tudung.. NgehNgehNgeh!!~
Kitaorang makan kt The Manhattan Fish Market alamanda..
Sy first time makan sini, tekak takleh trima sgt la makanan kat sini.. Y__Y
Nak makanan ala-ala kampung jugak.. HIHIHI!!~


Tq u bawak pi beli tudung & belanja makangg kt sini..
*Reward lepas teman dia futsal pagi tu* :P


Mushroom ni sedap.. RM4.90 je..



Sy makan Manhattan Fish & Chips Dorry Regular (RM17.50)..
Eshat makan Chicken of Liberty Lite (RM10.50)..
Oh memula takleh terima lah Dorry tu.. -.-'
Pastu makan cicah dengan sos baru ok..


Dan cookie sundae ni lagi sedap dari yg lain2.. RM3.90 je..


Total untuk makan duaorang RM49.55..
Blurpp kenyang makan & kenyang tengok harga.. KIHKIHKIH!!~

Love, Rina Ellisa

6 comments:

  1. Hahaha. Kita tau kedai tudung tu.
    Akak tu dah kenal sangat kita.
    Kalau pergi situ "amoi , u tunggu kejap ha".
    Kerja akula nak tunggu kau. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahha.. kan.. bau perfume dia giler menusuk hidunggggg.. hikhik :P

      Delete
  2. pergh! selera besar...
    cantik tudung die... nanti boleh bergaye2 kat opis ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. tengok lah kak kalau nurul rajin brgaya kt opis cm dedulu.. hihihi :P

      Delete
    2. amboi bunyi cam dedulu tu cam zaman 70an plak hihihi...

      Delete
  3. bab makan tu memamng mengundang. pagi pagi dahla lapar ni ha

    ReplyDelete