Followers

Saturday, 6 April 2013

Koleksi Resepi : Maggi Soup..

Hi & Assalammualaikum..

Kali ni masak maggi berjam2 kat dapur.. HIHIHI!!~
Sebab nak masuk gambar dlm blog cantik2.. Gituwwwwww :P

Masak megi semuaorang tau kan..
Kalau malas sangat, rendam je dengan air panas..
Dah lembut mee, boleh lah makan..


Selalu sy masak maggi kosong je..
Paling rajin pon letak telur & cili je..
Tapi kali ni terlebih rajin pulak nak letak carrot, bawang, tomato..
Tapi telur takde pulak nk letak..
Kalau ada, mesti lagi umpppppphhhh!!!

Meleleh airmata kat dapur sorang2 potong bawang.. :D
*Orang jarang masuk dapur camni ni lah*



Dah bape minit kacau2 dlm periuk, siap lah maggi soup ni..
Masak 1 bungkus je, tapi kongsi dengan mak,adib & kakcik..
Tak tau pulak diaorang nak.. Makan lah sikit sorang..
Adib sampai hirup2 kuah.. HAHAHA..
Alaaa,, maggi je pon..
Tapi macam best masak letak macam2 benda dlm tu..
Main campak2 je..

Love, Rina Ellisa

5 comments:

  1. ahaha...nk masak megi. tp sbb nk masuk blog nye pasal. sgup melawa2 dlu hiasan kan? ha8

    ReplyDelete
  2. pas ni kenala rajin masuk dapur... kikiki...

    ReplyDelete
  3. Haha kita selalu buat benda ni.
    Habes tercampak semua barang dalam peti ais mama masuk dalam mangkuk maggi kite. :P

    ReplyDelete
  4. sedapppp! :)
    saila suka tumis bawang pastu tmbh serbuk cili/kari..pastu letak carrot n telur..wahh tetiba lapar haha.. rina bt kan saila lapar megi..huhu

    ReplyDelete
  5. Alahao. Minggu ni dah 2x mkn megi. Tengok ni tetiba nk mkn lagi. Hukhuk

    ReplyDelete