Followers

Monday, 27 May 2013

Movie : Fast & Furious 6..

Hi & Assalammualaikum..


Terbaik cerita ni!
Episod yang sebelum2 ni tak tengok & tak layan..
FF6 ni wajib tengok sebab ramai yg cakap cite ni best & superb!!!

Kitaorang beli tiket wayang sehari sebelum..
Dah beratur baru nak beli, nasibnye dapat lah seat depan..
Tu pon kalau ade seat.. Kalau takde seat, melepas la..
Lagi2 cite ni baru kuar & best pulak..

Sesiapa nak tengok cite ni, kena beli sehari sebelum nak tengok k..
Utk elak dari frust.. HUHUHU!!~

Lagi seronok dapat makan meatball sambil tengok FF6 ni dalam panggung.. HAHAHA!!!~
Sempat je gi beli meatball jap..
Kalau tak dapat meatball, boleh panjang ooo muncungggg.. :p
Susah sangat nak dapat makan meatball lagi..
Bila datang je dah abeh.. Bila datang je tak bukak lagi.. Y___Y

Cerita ni best, terbaik, superb & hebat!
Walaupon ade part2 tak logik langsung.. HAHAHA!!~
10/10bintang untuk cerita ni..

Love, Rina Ellisa

1 comment: