Followers

Saturday, 27 July 2013

Gaya Tudung Sheila Rusly..

Hi & Assalammualaikum..







Sy suka gaya tudung Sheila Rusly ni..
Simple je.. Mana nak dapat tudung macam ni?????

Raya tahun ni teringin pulak nak pakai macam ni..
Dah 3 tempat sy round-round carik tudung..
Tapi takde yang berkenan di hati.. T__T
Design & colour lebih kurang sama je..
Ingat kan nak pakai tudung syira je pagi raya tu..
Pon takde yang design berkenan kat Jalan TAR ataupon Bazar senawang.. Y___Y

p/s : kang ade buat tutorial sendiri je gaya tudung sheila rusly ni.. :p

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment