Followers

Wednesday, 3 July 2013

Happy Anniversary 4 months Irina..

Hi & Assalammualaikum..

3.3.2013 - 3.7.2013..
Pejam celik, pejam celik 4 bulan dah rupa nya bertunang..
Rasa macam baru je semalam kalut2 buat persiapan tunang..
Rasa macam baru je semalam majlis tunang..
Masa berlalu sangat cepat!
Dah jadi kenangan pon..

Sy ada lebih kurang 9bulan lagi untuk persiapan kahwin..
Progress wedding masih slow..
Masih survey lagi apa yang sy nak untuk majlis nanti..
Belum ada apa2 lagi keputusan..
Moga di permudahkan segala nya.. AMIN..

Setakat ni Alhamdullilah..
Hubungan kitaorang masih dulu.. Makin hari makin sayang orang cakap.. WUHUU!!~ :p
Dugaan dalam bertunang tu tetap ada..
Walaupon dalam hubungan biasa pon, tetap ada dugaan kan..
Kena ada sikap tolak ansur & benda2 yang kecik takyah lah di besar2kan..
Dari sekarang lah kena belajar macam mana nak atasi situasi macam ni..

Buat masa sekarang ni, urusan2 family dah selesai..
Masa untuk sy uruskan majlis sendiri pulak..
Lets do it Rina!!!~ :)

Lets work together for our majlis Darling!! Yeayyyyy!! :D

Love, Rina Ellisa

2 comments:

  1. el doakan both of u kuat mngharungi dugaan yg mndtg..inshaa Allah. x sabar nk tggu 9 bln lg...hihihi :) ntah2 kte dtg dgn baby kte kn...weeeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah elle.. :)

      waaaa.. dah ade bby ke ni? nina tgu keh elle dtg dgn husband and baby.. Yeayyy!! :D

      Delete