Followers

Saturday, 13 July 2013

Iftar Day 3.

Hi & Assalammualaikum..

Iftar Day 2 takde, terus iftar Day 3.. HIKS!!~
Puasa kedua & ketiga masih berbuka kat umah lagi..
Dan sy belum jejak kaki lagi kat bazar..

Malas nak pegi bazar, nanti membeli ikut nafsu..
Adib, aidil & ika dah beli kuih sikit2, jadinya sy takyah beli dah..
Makan apa yang ada.. Tu pon kadang2 kuih tak abeh.. Membazir je.. Y___Y

Alkisah nya..
Time nak waktu berbuka.. Sy senduk2 la nasik..
Sambil2 tu borak2 la dengan nizam (husband ika) pasal telur murah kat rembau..
Syiok2 senduk2 nasik, pastu duduk atas kerusi.. Elok je suap nasik dalam mulut.. Pastu kunyah sikit2!!! HAHAHA!!~
Mengelupur ludah balik nasik tu.. Nizam la tegur.. "Along makan nasik ke?"
Tergelak-gelak semua time tu..
Time tu baru pukul 7lebih.. Haissshhh.. Sabor jela.. -.-'

Menu utama aritu mak masak asam pedas ikan..
Mak letak kari sikit.. Nyum Nyum!!~
Gambar makanan tak sempat amek.. Y___Y

Malam terawih kat Masjid Besi Putrajaya..
Tu pon last minit eshat ajak..
Kelam kabut pergi putrajaya.. Sabor jela..


Lepas terawih, eshat bayar zakat..
Nak amek gambar dekat2 malu, ustaz kat situ pandang2.. HEHEHE!!~


Ni takde keje amek bau je minyak2 atar ni..
Bau minyak ni buat sy sakit kepala.. Y___Y
Walaupon macam2 jenis bau ada..

Kat luar2 masjid besi tu ada booth jual2.. Macam2 ada..
Ada jual baju raya, jubah, kuih raya, buah & macam2 lagi..
Sedia kan duit saje.. :p


Sebelum balik, amek gambar dulu.. :p
Tahun ni dapat lagi kita terawih sama-sama.. Yeayyy!!

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment