Followers

Tuesday, 30 July 2013

Iftar With Eshat's Family.

Hi & Assalammualaikum..

Jumaat berbuka dengan Ema & Lean..
Sabtu dengan kawan-kawan eshat..
Ahad dengan family eshat pulak..
Best bulan puasa ni.. Boleh gathering ramai-ramai.. Seronok!

Menu hari tu daging salai masak lemak cili api, sambal tumis udang & yang best ada kuih koci..
Kuih koci mak eshat memang sedap.. Nyummmyummm!!!
Ada murtabak, putu piring, kek coklat, air tebu, soya..
Menu yang ni semua nya beli..

Gambar macam biasa lah takde..
Segan lah nak amek.. HIKHIK!!~ :p

Sy sampai pon dah nak berbuka..
Ishhhh isshhh teruk betul lah bakal menantu ni..

Memang nak datang awal pon..
Tapi nak pegi potong rambut dulu..
Sampai2 je hairazone kajang, orang ramai giler..
Pukul 540ptg baru turn sy..
Cuci, keringkan rambut & gunting je dekat pukul 7 baru abeh.. -.-'
Memang kelam kabut lah balik..
Singgah jap uniten bangi beli kuih, terus chaw balik umah..

Sampai2 je, tuang air dalam jag, terus azan.. :D


Faten pon ada malam tu..
Complete malam tu semua anak menantu Mak Putrajaya ada..
Ni rasa lagi tak sabar nak kawen.. HAHAHA!!~

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment