Followers

Friday, 5 July 2013

Review Produk : Ubat Gigi Safi

Hi & Assalammualaikum..


Sapa guna ubat gigi ni??
Sy guna ubat gigi ni sejak umur 17 tahun lagi.. Haaaa.. Lama kan..
Terpengaruh nak guna ubat gigi ni, masa duduk asrama dulu..
Tengok macam ramai pulak budak2 dorm pakai ubat gigi ni..
Tu try guna.. Sekali macam terus suka nak guna.. HIHIHI!!~

Sy kureng sikit ubat gigi colgate.. Sebab rasa nya tak sedap.. Yaksss!! *sorry pengguna tegar colgate*
Dan lagi satu, bila guna colgate, gusi sy akan berdarah.. T___T
Sebab utama suka guna ubat gigi ni, bila gosok gigi gusi tak berdarah..
Tu yang kadang2 gosok gigi dua kali.. HIKS!!~
Rasa fresh je mulut lepas gosok gigi.. :D

Sy selalu beli Safi ni kat watson & speedmart.. Tesco kadang2 ada, kadang2 takde..
Tapi speedmart murah sikit dari watson.. Jadi lah pengguna yang bijak memilih ye..
Kalau takde ubat gigi safi ni, pilihan kedua ialah Mukmin kotak colour hijau tu..
Mukmin pon best.. Bila gosok gigi, gusi still tak berdarah juga..

Harga Ubat Gigi Safi ni lebih kurang tiga ringgit lebih je..
Lagi murah dari colgate yang tak best tu!

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment