Followers

Thursday, 18 July 2013

Salad & Pisang!

Hi & Assalammualaikum..

Hari ni dah 9 Ramadhan.. Sangat cepat masa!
Esok dah jumaat.. Hmmmm.. Umur pon dah makin tua.. Eh!
Masih penuh lagi berpuasa sehingga arini.. InsyaAllah..
Tapi dah 2 kali sahur minum tea O je..
Sebab macam dah tak lalu nak makan nasik pagi-pagi.. Y__Y
Dan baru sekali (pagi tadi) tertinggal sahur..
Mungkin hujan & sedap sangat tidoq.. HEHEHE!!~

Semalam pergi pasar malam..
Sy suka pegi pasar beli 2 benda je..
Salad & Pisang..
Pisang tu kadang-kadang je beli..
Tapi, kalau salad WAJIB beli.. :D
Murah & banyak.. Kadang2 tak sampai RM1 pon..




Grrrrrr!!! Hijau dia mengancam!!
Tak sabar nak makan berbuka arini..
Pisang ni sesisir RM3.60 je..




Sebab darurat sangat dah seminggu tak 'melepaskan hajat'..
Makan 5 biji pisang..
Tapi sampai ke pagi ni, belum ada apa-apa tindak balas lagi.. Sengsara! Y__Y
Bulan2 puasa ni memang susah ke nak 'melepaskan hajat'??? ~__~

Love, Rina Ellisa

2 comments:

  1. Hahaha kite ingat kite sorang je seksa nak melepaskan hajat. Dah macam sembelit ok !! Tensionnnn. Gggrrrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah kita.. huwaaaaaaaa!! T__T

      Delete