Followers

Sunday, 28 July 2013

Shopping, Jalan TAR.

Hi & Assalammualaikum..

Takde la shopping mana pon..
Jumaat kan selangor public holiday..
Sesaje jalan kat KL tambah kan sesak orang shoping raya.. HAHAHA!!~

Sampai je jalan TAR hujan lebat..
Berjalan dalam hujan la.. HUHUHU!!~
Tempat first di tuju adalah Syarikat Bunga Reben..
Kat situ sebenarnya tujuan utama nak pegi Jalan TAR.. :D

Dah selesai beli apa yang nak, terus pusing2 tengok apa yang menarik..
Mak & kakcik beli baju & tudung..
Takde yang menarik la kat Jalan TAR..
Tudung pon takde yang sy berkenan..
Tapi beli jugak tudung RM10 sehelai..
Sesaje beli sebab dah berhujan, bersesak kat situ..
Balik tangan kosong sangat menghampakan nanti.. :D

Baju melayu dewasa & kanak-kanak boleh tahan mahal jugak..
Sy sampai pukul 11lebih tu, orang tak ramai lagi..
Masuk tengahari, orang dah penuh..
Lagi kesian bawak anak-anak kecik dalam stoller tu..
Tinggal kan kat umah jela anak-anak kecik tu..
Sian tengok bersesak dalam orang ramai tu.. Y___Y



Tengok baju melayu budak kat Jalan TAR mahal..
Size kecik paling murah RM30 plus plus.. Ada yg cecah RM40 pon.. Y__Y
Last-last jumpa jugak baju melayu untuk adik2..
Tu pon RM30 plus plus jugak..
Niat nak beli kain ela & jahit je baju melayu budak-budak ni..
Tapi, pikir banyak2 kali, malas pulak nak menjahit.. HIKS!!~



Ni baju yang kakcik beli,,
Dress 1 pasang, blous 1 pasang, seluar 1 pasang, tudung 2helai..


Orang shopping raya, sy shopping ni.. WUHUUUUU!!~
4 barang ni pon dah cecah RM50..
Nape mahal sangat eh barang sekarang ni.. Y___Y

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment