Followers

Tuesday, 13 August 2013

Happy Raya : 5 Syawal 1434H.

Hi & Assalammualaikum..

Ika dah balik sini, baru best nak jalan raya..

Rumah 1st, rumah Makjang kat BBST je..



Makjang masak meegoreng je..
Sampai dah gomok sorang ni, terjah pegi makan nasik.. HAHAHA!!~


Mak, Poksu & Makjang..




Mak, Me & Makjang..


Bergambar dulu sebelum keluar beraya ke next rumah..

Rumah kedua, Induk Senah (Sepupu Mak)..

Masuk2 je umah dia ada backdrop time sy tunang dulu..
Cantik.. :)
Saje2 buat.. Memang utk bergambar org datang raya..


Memula kitaorang2 je..
Tunggu time nak balik..
Semua nya menyelit..


Sepupu, dua pupu..


Haa ni gambar time nak balik..
Dengan nenek pon sekali bergambar.. HIHIHI!!~




Dak kenit ni Ryan..
Pak dia sepupu dengan mak sy.. Kiranya kitaorang 2 pupu lah kan..
Pak dia sebaya dengan sy, dan 1 sekolah pon dulu..

Rumah ketiga, rumah sepupu, Ayu..

Dalam pukul 10lebih baru sampai umah dia..
Petang tu dia dtg raya umah nenek..
Ika la pergi deal dgn mak mertua ayu cakap nak datang raya..
Jadi, mak mertua ayu masak la mee goreng lagi..



Anak ayu, Adam Mikail..
Ni anak buah yang keberapa tak tau.. Banyak sangat dah anak buah..
Sepupu2 pon ramai yang dah kahwin..
Anak buah umur 21tahun pon ada..

Best dapat raya berjalan umah2 sedara..
Mana yg jarang2 jumpa tu, time2 raya lah baru jumpa..
Padahal rumah dekat2 je.. :D

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment