Followers

Saturday, 24 August 2013

Celebrated Belated Birthday.

Hi & Assalammualaikum..

Haritu ameer hari-hari tanya..
Along bila harijadi ameer.. Hari jadi ameer berapa haribulan..
Bila nak beli kek sambut hari jadi ameer..
Sedih plak dengar selalu sangat tanya..

Cakap dengan mak, kita buat makan-makan sikit lah..
Untuk makan family2 kita..
Sy beli kak.. Malam tu mak masak nasik ayam je..
Dan sy buat spagetti.. Tu entry lain nanti cerita..

Malam adik2 semua dah ada kat rumah, baru tiup lilin, potong kek..
Budak-budak kan.. Suka la diaorang..

sorry camera tab malam memang spoil!!!

Alaaa ameer lebar nye senyum.. :)
Ameer suka yea..
Suka tengok 3 beradik ni happy..
Muka baby pulak tak nampak full..

Sambut 5 orang sekali birthday..
Mak 19 July, Adib 19 June, Aidil 30 April, Ameer 12 Aug & Ariff 16 Jan
Ashiq tukang sibuk je kat situ nak potong kek.. HAHAHA!!~

suka gambar ni.. Banyak2 tangan nak potong kek.. :p

Happy belated birthday my love..
Sayang semua ketat-ketat!!!! =D
Nanti kita sambut lagi birthday potong-potong kek ohkey..

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment