Followers

Wednesday, 7 August 2013

Persiapan Raya 2013.

Hi & Assalammualaikum..

Esok je kita nak raya ni.. Yeyyyyy!!~
Persiapan raya pon dah cukup..
Tapi, perempuan kan.. 
Selagi tak raya, selagi tu lah tak sudah2 membeli.. :D

Tapi sy dalam menyimpan nak kahwin pon, mengila jugak beli macam-macam..
Tak tahannn!! HAHAHA!!~
Tapi takde la beriya-iya sangat membeli.. 
Cuma mengila beli tudung je.. :p

Haritu berjaya fair & square shopping dengan eshat..
Kalau dia beli kasut raya, sy pon nak kasut raya.. HAHAHA!!~
Kalau dia tak beli, sy pon tak beli la.. 
Saiko kat situ..
Mana aci dia sorang je ada kasut raya.. 
Kita nak jugak.. Huwaaaaaaaaaaa!!!~
Last2 sy dapat jugak beli sandel.. HEKHEK.. :p

Checklist Raya :-

Baju raya family - DONE
Kuih raya - DONE
Duit raya untuk family - DONE
Zakat fitrah - DONE
Bayar Fidyah - DONE
Cuti raya - DONE

Tahun ni baju kurung raya tak banyak..
Ada 1 helai baju baru buat member kawen aritu..
Baju tunang pon boleh pakai lagi..
Tu semua kira kita buat sekali utk raya la.. HIHIHI!!~

CUMAAAAAAA!!!!!


Raya tahun ni macam mengila membeli tudung pulak..
Asal pegi mana2, mesti nak beli tudung.. Ishhh Isshh..
Macam kena rasuk hantu tudung pon ade.. HIKHIK!!~

Semua nya dah complete, boleh raya.. YEYYYYYYYYY!!!~

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin :)

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment