Followers

Saturday, 28 September 2013

Birthday Gift : Jubah Cotton

Hi & Assalammualaikum..



Thanks so much to my lovely mother..
Bagi jubah ni untuk hadiah harijadi..
Size ngam2.. Colour pon cantik marron black..
Lama dah teringin nak ada jubah cotton..
Mak macam tau2 je sy nak.. HIHIHI!!~


Jubah ni sangat selesa..
Kain tak tebal sangat, tak nipis sangat..
Jangan tanya macam mane nak beli..
Sebab mak pon beli kat kawan dia.. :D

Sy dah punggah2 balik shawl2 lama..
Mula nak pakai shawl balik..
Selalu kalau pakai shawl mesti nak pakai inner sekali..
Tapi kali ni inner takde dah.. HUHUHU!!~

Thank you so much mak..
I love u.. =D

Love, Rina Ellisa

9 comments:

  1. cantekk..pandai mak awak pilih!

    ReplyDelete
  2. alaaa... baru nk tnye bli kat mane.. sgt santek la... puas crik tp xberkenan plak coraknye.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee..
      Try google mana nak dapatkan jubah camni.. :)

      Delete
  3. Makk ! Kite nak jugakkkk. Hahaha. :D

    p.s : nak sambal , hukhukhuk. Y_____Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..

      Nak sambal meh datang ghumah la makcik... :D

      Delete
    2. Nak datang rumahhh tu pun tak tau abad bile makcik.
      Kite banyak benor benda nak buat , katanyaaaa. :D

      Delete
  4. cantik memang sesuai utk awk..love u

    ReplyDelete
    Replies
    1. uit yuxx..
      lama nye tak singgah sini.. heeeee :)

      sila la update blog awk yea.. Nanti nak singgah..

      Love u too juga :)

      Delete