Followers

Monday, 30 September 2013

Day Trip To Bentong.

Hi & Assalammualaikum..

28 Sept 2013 (Saturday), Bentong Pahang

Last weekend day trip ke Bentong Pahang..
Kawan belajar eshat kat IKM kahwen..
Last diaorang jumpa lepas belajar tahun lepas kot..
Lepas tu tak jumpa dah.. Time kawan2 kahwen le baru nak jumpa..


Eshat & the geng with groom..
Happy yer dapat jumpa kawan2 & lecturer..


Oh sy pon nak selit jugak amek gambar dengan bride.. :)
Perantin dah tukar baju time ni..
Sanding pakai baju merah+hitam..
Tema diaorang merah + hitam..


Gambar be4 dengan perantin pulak..
Eshat dah kenapa pegang bunga tu?????

Lama gak diaorang ni melepak2 borak2 dengan perantin..
Maklum le lama dah tak jumpa..
Sian tinggal kan sy sorang2 main tab kat meja.. HUWAAA!!!~

Takpe2, lepak & borak la lama2..
Tau petang gi cuci mata tengok tudung.. HEKHEKHEK!!~


Bergambar kat pintu gerbang sat..
Diaorang kat belakang tu mana sempat je borak..
Asal boleh..


Oh abaikan dia kat sebelah kiri sy tu..
Dia memang berperangai pelik bak kata eshat.. HOHOHOHO!!~


5 orang je daripada berbelas budak2 class eshat yg ada haritu..
Eh 6 orang la.. Sorang lagi tengah snap gambar ni.. HAHAHA!!~
Yang lain2 tak dapat di kesan kat mana..
Ada yang otw, ada yg dari kuantan turun bangi amek tunang dulu la.. Sanggup ohkey sanggupppppp!!~


Candidddddddd!!~

Selamat Pengantin Baru Edy & Siti..
Semoga berbahagia ke anak cucu.. Ameen..
Majlis kitaorang nanti dipersilakan menghadir kan diri.. HEHEHEH!!~

Otw balik nak singgah makan durian bentong RM10 yg makan sampai puas tu..
Dah nak sampai tu, eshat elok je laju menonong bawak keta..
Nangis dalam tangisan jela terlepas kedai.. Y___Y

Love, Rina Ellisa

No comments:

Post a Comment